כל המאמרים

שיטות לחיזוק הציפורן

שיטות לחיזוק הציפורן

ישנן לא מעט שיטות בהן ניתן לשמור על בריאות כללית של הגוף, כאשר אחד האזורים החשובים שדורש טיפוח מתמיד ושמירה על היותו חזק ובריא הוא הציפורן. בכתבה הבאה נפרט לכם את האנשים הזקוקים לחיזוק הציפורן, איך ניתן לעשות זאת בצורה מקצועית, והאם זה מומלץ.

מי זקוק לחזק את הציפורן

כולנו משתמשים בציפורניים במהלך היום בשביל פעולות כגון גירוד וקילוף, ולנשים יש גם עוד שימוש בציפורניים כדרך לטפח את עצמן ולקשט את ציפורניהן במגוון רחב של לקים, וקישוטים לציפורניים.

מכלול הפעולות שאנו מבצעים עם הציפורן, גורם להחלשות הציפורן ולפעמים לתופעות לוואי לא רצויות, כאשר הסובלות העיקריות הן נשים שאוהבות ורוצות ציפורניים מטופחות.

לכן ישנם מספר טיפים פופולאריים שיכולים לעזור לכולם ובעיקר לנשים שמשתמשות בלקים רבים שפוגעים בציפורניהן או בחומרים שפוגעים בהם, עושות בניית ציפורניים וכדומה, כאשר המטרה היא להחזיר לציפורניים את הקשיחות הטבעית שלהם.

איך ניתן לחזק את הציפרון

הטיפ הראשון הוא לכלל האוכלוסייה והוא ממליץ על ביצוע עבודות הבית עם כפפות בלבד על מנת לשמור על הציפורניים חזקות ללא מגע ישיר עם חומרי הניקוי בהם משתמשים, זאת משום שהחומרים גורמים להיחלשות הציפורן ולבעיות אחרות בכפות הידיים.

רוב הטיפים פונים בעיקר לנשים והם ממליצים לנקות היטב את הציפורניים בטרם מורחים עליהם בעדינות וברכות שכבה חדשה של לק.

מומלץ גם לשייף את הציפורן היטב מידי פעם עד לקבלת הצורה הרצויה, לאחר השיוף מריחה של קרם ידיים והשארתו מספר דקות על הידיים על מנת שיוכל לחדור לעור ולהיספג כנדרש.

עוד טיפים שניתנים לנשים ומומלצים הם : שימוש במחזק ציפורניים לפני שמורחים לק על הציפורן, מריחה אחידה של הלק על הציפורניים, טבילת הציפורניים במים קרים לאחר מריחת הלק על מנת לזרז את ייבוש הלק וחידוש הלק מדי שלושה ימים.