כל המאמרים

מכשירי שעווה שונים

מכשירי שעווה שונים

השימוש בטיפולי שעווה על מנת להסיר שיער מאזורים שונים בגוף נהוג במשך הרבה מאוד שנים כאשר בעבר השעווה בה היו משתמשים להסרת שיערות הייתה מורכבת מחומרים שונים שניתן למצוא בבית כגון דבש, סוכר, חלב ושאר החומרים הטבעיים שיוצרים בלילה דביקה שנדבקת היטב לשיערות הגוף.

כיום כבר אין צורך בהכנה ביתית של השעווה וניתן לרכוש סוגים שונים של שעוות כגון: שעווה חמה לחימום במיקרוגל, שעווה חמה לחימום במים רותחים, שעווה קרה, שעוות תפוח ושעוות דבש כמעט בכל חנות. 

עם התקדמות הטכנולוגיה גם התפתחו מוצרים שונים שתפקידם להקל אף יותר על הטיפול בשעווה כגון רצועות בד שמגיעות כבר מרוחות בשעווה אותם ניתן לשים על האזור בו מעוניינים לבצע את הטיפול ולהסיר את השיער מידית ללא צורך במריחה או חימום השעווה בטרם הטיפול ומכשיר רול עם שעווה שמחליף את השימוש ברצועות בד.

המכשירים הקיימים כיום לטיפול בשעווה מתחלקים למספר סוגים וקטגוריות שמותאמים לאזורים שונים בגוף שחלקם דורשים טיפול מיוחד עקב היותם רגישים במיוחד כגון הפנים, מכשירים המותאמים לסוג השיער, לסוג העור ומכשירים שמותאמים לאזורים מסויימים בהם יש קושי רב יותר למרוט את השיערות.

אז מה הוא הטוב ביותר ? שעווה או הטכניקות של שעווה הן פעולות שכפי שציינו לא עושות נעים לגוף האישה ולבטח אם מדובר בגוף של גבר שמעוניין לעשות שעווה על מנת להחליק את הגוף, אך השאלה הנשאלת היא כמובן מה הטוב ונוח ביותר וגם הכי פחות מכאיב?. המכשיר הכי טוב לשימוש הוא המכשיר המתאים בצורה הטובה ביותר לאזורים מהם מעוניינים להסיר את השיער בשעווה, מכשיר שמתאים לסוג השיער והעור של המשתמש וכמובן מכשיר שאינו גורם לתופעות לוואי בעת השימוש בו.