כל המאמרים

יתרונות וחסרונות של שיטת ציפוי בג'ל לציפורן טבעית למול בניית אקריל

יתרונות וחסרונות של שיטת ציפוי בג'ל לציפורן טבעית למול בניית אקריל

ההשוואה הטבעית בין בניית ציפורניים בג’ל לבין בניית ציפורניים באקריל יכולה ללמד אתכן רבות, שכן לכל אחת מהשיטות יש את היתרונות המייחדות אותה אך כמובן שכל אחת מהשיטות סוחבת איתה גם חסרונות שעשויות להיות מכריעות בהליך הבחירה שלכן. ראשית נדבר על החוזק והעמידות של כל אחת מהדרכים, בניית ציפורניים באקריל תהיה חזקה ועמידה יותר, ולכן אם העמידות היא הדרישה העיקרית שלכן - אין מנוס מלבחור את ציפוי האקריל אל מול ציפוי הג’ל.

ההבדל העיקרי בין בניית ציפורניים בג’ל לבין אקריל טמונה בסוג הציפורן, אם יש לכן ציפורניים טבעיות הבחירה הטובה ביותר עבורכם תהיה בציפוי ג’ל. ציפוי הג’ל יחזיק לכם זמן רב על ציפורניים טבעיות, והוא יראה הרבה יותר טוב מאשר ציפוי אקריל. אף אם אתן החלטתן ללכת על בניית ציפורניים כאן הבחירה היא הרבה יותר סבוכה, ציפוי אקריל יעשה את העבודה הטובה ביותר על ציפורניים בנויות - אלה אם כן מדובר בציפורניים בנויות קצרות, שם תוכלו לעשות את הבחירה האינדיבידואלית בין אקריל לג’ל על פי מה שאתן אוהבות.

כיום בזכות המיומנות של השיטות השונות, ניתן להגיע לרמות גימור גבוהות במיוחד בכל אחת מהשיטות - כך שאתן יכולות להסיר את הספק לגבי איכות הציפוי, גם לבחורות הרגילות לכסוס ציפורניים שתי השיטות יספקו לכם מענה מושלם. כמובן ששוב האיכות והחוזק של האקריל יעשה את העבודה הטובה ביותר, אך כיום חברות רבות בתחום הג’ל כבר שיווקו מספר לא מבוטל של ציפויים איכותיים מיוחדים לקהל הכוססות - כמו ג’ל האקסטרים הידוע.

לא משנה כמה ננסה לנתח לכם את היתרונות של כל אחת מהשיטות, הבחירה חייבת להיות שלכן ביחד עם איש המקצוע. לציפורניים טבעיות מוטב להשתמש בג’ל שיספק לכם ציפוי איכותי, אך ישמר את כל היתרונות של הציפורניים הטבעיות שלכן. מנגד לבנייה אין מנוס מללכת על האופציה של אקריל, בעיקר בגלל החוזק והעמידות הגבוה שלו - כך לא תצטרכו להחליף את הציפוי על בסיס קבוע. עוד אלמנט שאסור לכם להקל בו ראש נמצא במיומנות ובניסיון של איש המקצוע אותו בחרתן למשימה, לעיתים הבעיה היא בכלל לא בשיטה אלה באיש המקצוע שאינו יודע לגשת לציפורן בצורה נכונה - השתדלו לעשות את הבחירה הנכונה, ברגע שתבחרו איש מקצוע מיומן ומנוסה בתחום בניית הציפורניים, ברגע שתעשו את הבחירה הזאת כל שאר הדברים צריכים לבוא מעצמם בהתייעצות עם איש המקצוע שבחרתן.