כל המאמרים

בריאות הציפורן וטיפוחה

בריאות הציפורן וטיפוחה

בלי שנשים לב, בני האדם בוחנים את המראה החיצוני של האדם במרכיבים הקטנים שחוברים יחד למראה הכולל. ישנם אזורים בגוף שנבחנים על ידינו בקפידה והם בעלי חשיבות בעיקר היגיינית, אסטתית ובריאותית, כאשר האזורים הרגישים ביותר מהבחינה הזאת הינם ציפורניים ברגליים ובידיים.

לאחר שאנו מבינים את חשיבות הציפורניים בגוף אנו משקיעים בהם זמן רב וגם כסף רב. אנו מקדישים להם משאבים רבים עבור עיצוב ציפורניים ועבור בריאות הציפורן וטיפוחה.

טיפוח הציפורן ובריאותה באופן מקצועי, נחלקים לשני סוגי טיפולים לשני אזורי הציפורניים בגוף, פדיקור לציפורני הרגליים, מניקור לציפורני הידיים.

כמובן שכל תחום כמו פדיקור וכך גם מניקור נחלקים לסוגי טיפולים שונים, כך לדוגמה נכנס לארץ לאחרונה פדיקור באמצעות דגים לטיפול ברגליים וציפורני הרגליים.

בריאות ומראה הציפורניים

אם יש מונח שחוזר אצל נשים בעיקר בכל הנוגע לציפורניים הוא בניית ציפורניים.זהו הליך קוסמטי שאין להקל בו ראש ולבחור באנשי מקצוע אמיתיים, שכן בנייה לא נכונה עשויה לעלות בתוצאות עגומות ולא אחת גם מכאיבות.עוד נושא שנכלל בטיפוח ומראה הציפורניים הוא קישוטי ציפורניים ומה שנקרא ציפורניים מלאכותיות, מדובר בשיטות שונות שכל קוסמטיקאית או מי שעברה קורס בניית ציפורניים וכדומה תדע לעשות ולהציע.

השיטות והקישוטים הם מגוונים, ונעים בטווח מחירים בהתאם להשקעה והמוצרים הנלווים, כך ניתן למצוא קישוטים שכוללים אבני חן, יהלומים, השיטות הן שונות ויש בנייה בג’ל ובניה באקריל ולכל שיטה יש את היתרונות שלה.

בריאות הציפורן וטיפוחה הם למעשה שני מאפיינים שהולכים יחד ותלויים זה בזה, טיפוח ושמירה על הציפורן באופן מקצועי ישמרו גם על בריאות הציפורן, וימנעו מפחי נפש למי שייבחר בטיפוח שנוי במחלוקת או חלילה וחס הזנחת הציפורניים.

בריאות הציפורן וטיפוחה למעשה קשורים בחומרים בהם משתמשים במכוני הטיפול כך, לדוגמה ברגליים כשניגשים לטיפול פדיקור, יש להקפיד על עבודה על פי כללי הבריאות, שכן אזור זה נוטה לפטריות ודלקות שונות שעשויות לכער את הציפורן עצמה.

מניקור ובדומה אליו גם פדיקור, הפכו כיום לנחלת הכלל ללא הבדל מגדרי, כך שגם הגברים מודעים כיום לחשיבות מראה ובריאות הציפורניים שלהם, גם בידיים וגם ברגליים, ממש כמו בתחום הסרת שיער, שעווה וכדומה…