כל המאמרים

בניית ציפורניים - קצת היסטוריה

בניית ציפורניים - קצת היסטוריה

אחד מהדברים שמעיד על אופייה של אישה וממתג אותה בקרבים חברים ומכרים אחרים

הוא מצב הציפורניים שלה .

הרבה מאוד נשים כיום מסתובבות עם ציפורניים יפות ומטופחות בזכות בניית ציפורניים שעוזרת לציפורניים להראות הרבה יותר מוקפדות מהרגיל.

על מנת לבצע בניית ציפורניים משתמשים בחומרים שונים ובשיטות שונות שהולכות ומתפתחות עם השנים והופכות את בניית הציפורניים לטיפול קוסמטי פופולארי בקרב נשים רבות בארץ ובעולם.

כיצד התחילו עם בניית ציפורניים

ניסיונות לבצע בניית ציפורניים נצפו בקרב אנשים כבר בתחילת המאה העשרים כאשר רופא שיניים שעונה לשם מקסוול לאפ חשב בשנה 1934 שהטיפולים אותם הוא עושה לשיניים יכולים להתאים גם לטיפול בציפורניים.

אותו רופא ניסה את השיטות בהן הוא טיפל בשיני לקוחותיו על הציפורניים של אשתו במשך זמן מה עד שהוא הגיע למסקנות שאפשרו לו לפתח את הטיפול בצורה יעילה יותר.

לאחר כל אותם הניסויים שביצע מקסוול לאפ על ציפוריה של אישתו, הוא גילה שמגע של הציפורן עם חומר אקרילי גורם להקטנת הסיכוי שיווצרו על אותה ציפורן שברים או פיצולים בעתיד.

גילוי זה הביא להתפתחותו של תחום בניית ציפורניים ואפשר מספר שנים לאחר מכן לפתח מגוון אמצעים קוסמטיים שעוזרים לשמור על בריאות הציפורן לאורך זמן רב.

מה כולל תהליך בניית ציפורניים

כיום, עם התפתחות הטכנולוגיה, תחום בניית הציפורניים הינו תחום פשוט יחסית אותו ניתן ללמוד בקלות ומבטיח תוצאות טובות לכל מי שמשתמשת בהם בתמורה למחירים המתאימים לכל כיס.

על מנת לבנות ציפורניים בצורה מקצועית יש לנקות תחילה בצורה יסודית את הציפורניים על מנת לשמור על טיב פני השטח של הציפורניים בטרם מתחילים את שלב ההדבקה.

לאחר שכל הציפורניים נוקו בצורה יסודית, מורחקים על כל ציפורן דבק מיוחד ולאחר מכן מניחים על הציפורניים הטבעיות ציפורניים מלאכותיות בעלות מראה טבעי שלא מאפשר לזהות שמדובר בציפורניים מלאכותיות.

עקב הפשטות והמהירות של שיטות אלו, ניתן לראות היום כי גיל המשתמשות בשיטות אלו יורד באופן הדרגתי כך שגם ילדות צעירות יחסית מתהדרות כיום בציפורניים מוקפדות בזכות בניית הציפורניים.