כל המאמרים

בחירת קישוטי ציפורניים שיתאימו לכם - איך עושים זאת?

בחירת קישוטי ציפורניים שיתאימו לכם - איך עושים זאת?

 לעיתים אתן יכולות להתחבט שעות אודות הקישוט שיהדר את הציפורניים שלכן, כיום ההיצע הוא רב ולכן הבחירה יכולה להיות קשה למדיי. קודם כל על מנת שתבצעו את הבחירה הנכונה עבורכן, מוטב שתבודדו את כל הקישוטים שנראים לכם הכי לטעמכן - אל תנסו לשמוע לעצות של אחרות תמיד, בשורה התחתונה רק אם תהיו מסופקות מהקישוט על הציפורניים שלכן תוכלו להיות גם מרוצות מהתוצאה הסופית. לאחר שבודדתן את כל הקישוטים שנראים לכן לנכון, הגיע הזמן לבצע את הבחירה - הבחירה צריכה להיות בין הקישוט שיתאים לכן הן מבחינת ההגדרה אותו הוא משדר והן מבחינת הביגוד או סוג הלק אותו שמתן על הציפורניים בעת הבנייה או המילוי.

ראשית כל התאמת הקישוט לציפורניים שלכן זה תהליך שצריך להתבצע על ידי איש מקצוע מיומן ומנוסה בתחום בניית הציפורניים, ולעולם אל תקלו ראש בכל הנושא הזה - שכן הוא יכול להפוך את התוצאה הסופית של הבנייה למוצלחת או לכושלת. ראשית כל אם אתן ביישניות או צנועות, הקישוט חייב להיות תואם לאורח החיים שלכן - ולכן הבחירה האידיאלית ביותר תהיה לבחור קישוט קטן וסולידי. כמובן שאם אתן צעקניות ומתבלטות בחברה, אין דרך טובה יותר מאשר להתאים לכן קישוט גדול ומרשים, כזה שישקף בצורה הטובה ביותר את האופי הדומיננטי שלכן גם בקישוטים שיופיעו על הציפורניים שלכן.

ישנם קישוטים רבים, אפשר לשים אבנים על הציפורן ובכך להבליט יותר את הציפורן, ישנה גם אפשרות לעשות פסים בצבעים שונים למשל פסים בצבע שחור ולבן, או כחול ולבן, או צבע אפרסק וצהוב בהיר, צבעים אלו הם צבעים המתאימים ביותר לקיץ 2014, אלה הם גם הקישוטים הפופולריים יותר השנה.

כמובן שהתאמת הקישוט לציפורניים צריכה להתאים לכל הלוק שלכן, ולכן אנו נשתדל לשמור על המראה המאפיין אתכן גם באמצעות הקישוט אותו נדביק לבנייה או למילוי של הציפורניים שלכן. הבחירה שלנו תהיה מדוקדקת, כך שלא תגביל אתכן מבחינת מה תוכלו ללבוש - או איזה סוג של בגד יתאים עם הבנייה החדשה שביצעתן בציפורניים. המטרה שלנו היא פשוטה, להביא לכן את הבנייה והקישוטים הסולידיים ביותר, כאלה שמצד אחד יאפיינו את האישיות שלכן - אך לא יגבילו אתכן בשום צורה. אז למה אתן מחכות? אתן מוזמנות ליצור איתנו קשר עוד היום, וליהנות מכמות בלתי נגמרת של קישוטים לציפורניים שלכן - כך שלא תצטרכו לבצע שום וויתור.