כל המאמרים

אזורי שעווה בגוף, איפה כואב? ואיפה הכי כדאי?

אזורי שעווה בגוף, איפה כואב? ואיפה הכי כדאי?

טיפולי שעווה נחשבים ליעילים במיוחד ומלבד השימוש שלהם לטלישת שיערות באופן קליל ומהיר, הם גם עוזרים להאט את קצב גידול השיער החדש, מפחיתים את כמות השיער שגדלה לכמות שהיא פי שלוש קטנה מהכמות הרגילה והופכים את השיער שבכל זאת גדל לדק יותר, דליל יותר, רך יותר וכמעט ואינו נראה לעין. עקב היעילות הרבה של טיפולי השעווה נהוג להשתמש בהם על מנת להסיר שיער ממגוון גדול של איזורים בגוף כאשר האיזורים שבהם טיפולי השעווה הם הפופולאריים ביותר הם: רגליים, בטן, בית שחי, איזור הערווה, בטן, גב, ידיים והפנים.

על מנת להמנע מכאב חזק, מומלץ להתאים את טיפול השעווה בהתאם לרגישות האזור ממנו מעוניינים להסיר את השיער כאשר באיזורים הרגישים פחות למריטת שערות בטיפולי שעווה כגון רגליים, ידיים, בית שחי ועוד מומלץ להשתמש בשעווה חמה על מנת להסיר בצורה יעילה את השיערות בהם ואילו באזורים שרגישים יותר למריטת שיערות בטיפולי שעווה כגון אזור הפנים מומלץ להשתמש בשעווה קרה.

על מנת שהאזורים בהם בוצעו טיפולי השעווה יוכלו להגיב לטיפולי השעווה בצורה הטובה ביותר מומלץ לפני הטיפול בשעווה לחטא את את האזור בו יבוצע הטיפול בג’ל שיעזור להקטין את הכאבים במהלך הטיפול ויפחית את גירויי העור לאחריו ורצוי גם להשתמש בתחליבים שונים לפני ואחרי הטיפול שיעזרו להכין את האזור לטיפול ולשמור ולהזין אותו לאחריו.

חשוב תמיד לזכרו ששעווה בסופו של דבר נועדה לגרום לבנות להיות יפות יותר וחלקות יותר, וגם אם אולי זה קצת כואב וקצת מעיק, שעווה היא מהפתרונות האולטימטיביים ביותר שמוצעות לבנות ובנות רבות מעדיפות את שיטות טיפול אלו מאשר כל טיפול אחר.